-Nya möbler till hallen.

Vi har precis ätit lunch ute och nu sitter jag med en kaffekopp och tittar på barnen som leker i snön.

Igår fick jag för mig att köpa nya möbler i hallen.
Sagt och gjort.
Klockan 10 stod jag utanför Mio och redo för att handla.
Hittade allt jag ville ha.
Men då insåg jag också att vi skulle behöva måla om när vi ändå skulle sätta upp nya saker.
Även det sagt och gjort.
Satte målarkludden i arbete och fort var det gjort.

Här kommer iallafall resultatet.


Postat av: Jeanettej

Slän upp en förebild också :D Snajsigt!

2012-03-18 @ 13:38:02
URL: http://jeanhed.blogspot.com/
Postat av: Jennie

Då får jag be dig att läsa om mitt inlägg ytterligare en gång, för det är stor skillnad på att "bry sig" och "ställa en fråga".

Jag frågar en fråga, folk svarar. That´s it. Såsom med allt annat jag frågat under alla dessa år. Jag är endast nyfiken på svaret på min fråga. Vad folk tycker och tänker i olika situationer, men sen vad som sker bakom era dörrar, DET bryr jag mig inte om.



Ante får inte kalla mig för mamma. Jag vägrar kalla honom för pappa. Lika lite som han får kalla mig för gumman. Vi kallar varandra vid namn eller för älskling. Sen måste man ju inte kalla varandra för något som gör att det går för en? Det är ju bara överdrivet att säga så.



För MIG är det fruktansvärt avtändande att bli kallad för mamma. Sen om Tony kallar dig för mamma varje dag det bryr jag mig faktiskt inte om. Det var endast ditt svar jag var ute efter.



Jag tar inte illa vid mig om du tycker tvärtemot. Men du verkar ha tagit illa vid dig för att jag skrev hur VI gör hemma hos oss, något som inte överensstämmer om hur ni gör =)



Lev och må!

2012-03-18 @ 20:12:30
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jätte fint! Vitt är alltid vitt passar till allt. Vi har vitt i vår hall men jag vill göra om och hitta på något udda eller ovanligt :)

2012-03-18 @ 20:38:34
URL: http://aspegrenrebecca.blogg.se/
Postat av: Jessica

Vi har också dom där men i badrummet för att täcka fula hål i kaklet som förra ägarna hade gjort :) Enkelt när man kan flytta krokarna och korgarna. Nelly kan stå hur länge som helst och flytta hennes krok där hon har sin handduk på :)

2012-03-18 @ 23:27:04

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: