-När man vill göra det enkelt för sig..

Jag älskar när jag kan göra saker och ting enkelt för mig!
Det finns vissa saker som jag verkligen hatar att göra.
En sådan sak är att tvätta bilen.
Det är så jävla bajstråkigt!
Jag vet inte om det har att göra med att vi inte ännu har ett garage att vara i eller om jag bara är jävligt lat när det kommer till att tvätta bilen.

Efter gårdagens middag så tittade jag ut och såg hur förbannat skitig bilen var.
Jag fick ett dampryck och tog med mig lite vatten och dammsugaren till bilen och gjorde ett ryck-städ inne i bilen.
Efteråt for jag på Seven-Eleven och köpte ett tvättprogram med extra avfettning till bilen.
Kanske inte vidare billigt,som få jävla enkelt.
Bilen går dessutom mycket bättre när den än ren och fin.
Så biltvätt is the shit när man gillar att göra saker och ting enkelt!

Brukar ni tvätta eran bil i biltvätt?


Postat av: jannice

Sen jag tog över bilen så har den bara fått

åka i biltvätten... ;) Men i sommar ska jag väl försöka mig på att skura upp den själv. :P

2012-03-08 @ 08:06:30
URL: http://jannicehedman.blogg.se/
Postat av: Madde

Sen jag jobbade som bilförsäljare så tvättar jag aldrig bilen i biltvätt. Lacken blir så repig efter biltvätt eftersom tvättsnurrorna innehåller småsand.

Men jag håller med dig, det är smidigt och enkelt. :)

2012-03-08 @ 08:14:12
URL: http://maddelindstrom.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: