-Tandvärk,rea och politik.

Måndag är det två veckor sedan jag lagade en tand lägst bak som gått sönder.
Sedan dess har jag knaprat Alvedon,Ipren (you name it) som någon annan tablettmissbrukare.
Den tandvärken jag haft sedan dess är fan inte nådig.
Det har slutat att göra ont efter att jag tagit tabletter,men nu mina kära läsare hjälper inte tabletterna längre.
Jag kommer snart att få ett litet pyskbryt av denna tandvärk.
Tandvärk är fan bra mycket jävla värre än att klämma fram ungar!

Jag
har nog aldrig längtat så mycket till en Måndag som jag gör just nu.
Klockan 11.40 har jag fått tid,och som jag ska säga till dom att dom får dra ut tandjäveln!
Jag vill inte att dom ska laga igen också blir det samma visa,jag vill bara ta bort tandjävlen så att den aldrig mer kommer att irritera mig.
Dessutom är det tanden längst bak,och hur många kommer då att se att den inte finns där mer?

Till något roligare!
Idag var vi en snabbis på stan och jag såg att dom hade rea på Lindex.
Letade kläder till kiddosarna men det var till mig jag hittade kläder på barnavdelningen.
Jag älskar att jag kan handla på barnavdelningen.
Dels är det billigare och oftast sitter byxor mycket bättre på mig eftersom dom oftast inte är lite långa i benen.
Jag hittade världens sötaste tröja som jag var tvungen att köpa.
Halva reapriset,alltså 30 riksdaler.
Det om något kan man säga är ett fynd!

Tillsist
måste jag bara få inflika en sak till!
Bra att Håkan Juholt äntligen avgått som partiledare för Sossarna.
För mycket misstag på för kort tid!
Nu tycker jag att Tomas Bodström sätter sig på posten!
Också tycker jag att vi vinner nästa val!
Lät som en bra ide va?





Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: