-Kriminell.

Igår var jag och Lucas och hämtade ut våra pass.

Jag ser allmänt kriminell ut och det är fan tveksamt om jag ens får komma in i något land.
Inte nog med att jag faktiskt såg allmänt förjävlig ut på kortet så visar det sig att det numera är inte mindre än tre kort i passet,och dessutom ett färgkort!
Så som sagt,får jag komma in i Cypern så ska jag vara nöjd.
Pappan i familjen började tokskratta när han såg mitt kort och efter en stund säger han att jag var jättesöt.
Yeah right!
Lucas blev ju såklart väldigt söt på sitt kort!Älskade unge,vad jag längtar till vi reser!

tal om Lucas så är han helt besatt av Eric Saade.
Det är den enda musik han ska lyssna på,och såklart vill han även titta på musikvideorna.
Jag älskar hur han uttalar han namn,det låter så sött när han uttalar det.

tal om Liam då så har han varit sjuk nästan hela veckan.
Från Måndag förmiddag till igår.
Denna gång fick pappan den stora äran att vara hemma och ta hand om barnet.
Vi försöker i den mån det går att ta varannan gång.
Men när han är borta och jobbar så går det ju inte.
Men jag uppskattar verkligen att det inte bara är jag som är hemma när någon av barnen är sjuka.



Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: