-Jaha..Tillbaka på ruta ett?

Äntligen har jag varit hos tandläkaren.
Men..Det finns alltid ett men!

Tanden jag har jättemassor jätteont i är det inget fel på..Inget fel på alls..
Det gör ju det hela mycket värre tycker jag.
Hade nerven i tanden varit skadad så hade jag ju aldrig tvekat med att ta bort den.
Men nu när det inte är något fel på tanden så vill jag ju egentligen inte ta bort den.

Hon slipade ner lagningen och penslade på tanden.
Hjälper inte det inom ett par dagar så kommer jag att plocka bort den..
Jag kan ju inte gå genom livet med tandvärk och en rotfyllning kommer jag absolut inte att göra!

,åter till kaoset i köket.
Liam har kommit till den här åldern,jag drar ut allt som finns i skåp och kylskåp.
Jättekul tycker barnet,mindre kul tycker mamman att det är!




Postat av: sandra

Har tränat massor förut. Gick på gymmet på Korpen. Var flitig som bara den! Två gånger på en dag kunde jag vara tom. Men det var innan jag fick barnen...

Sen var jag några gånger på Actic mellan Oliver och Nils. Men inte lika mycket som förut. Är ju så tråkigt att träna själv!



Nu har Mats ett nytt jobb där han far söndagkväll och kommer hem torsdag em. Då vet jag att jag kan fara och träna tors kväll, fredag, lördag och söndag fm.

Vilket har gjort att jag är mer sugen på att börja träna på gym.

Skulle verkligen behöva bli av med alla överflödiga gravid kilon. Var ju två år sen jag såg normal ut!

Hade vart roligt att vara på stranden med barnen i sommar utan att behöva gå fullt påklädd ;)



2012-01-23 @ 17:37:27
URL: http://sandrakeskitalo.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: