-Pruttvecka.

Äntligen börjar denna pruttvecka lida mot sitt slut.
Jag har varit på kurs,jobbat en dag och sedan vabbat,vabbat,vabbat.
Och just ja!Jag har ju haft så inihelvete ont i käften också.
Så för att summera denna vecka:Prutt,prutt,prrrruuuutt!

Jag har varit hos tandläkaren idag (igen).
Och allt ser bra ut.
Men jag verkar höra till dom ynka procenten som kan få vädigt ont.
Det tackar vi för,min såkallade tur.
Men jag tror det vänder snart,fan det måste vända snart.
Jag vill inte vara bitterfittan med den dåliga andeträkten längre!

Igår tänkte jag fara och köra lite kettlebell,men jag somnade i soffan tjugo i åtta.
Så kan det också gå!
Men så fort denna jävla värk i munnen försvunnit då är det hårdkörning!



Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: