-Nimbys.

Både gårdagen och dagen idag har spenderats på Nimbys.

Igår åt vi Tacobuffe där med Jensens och efter maten lekte vi oss trötta.
Vilken succé det där med Tacobuffen!
Jag tycke det var jättebra och gott.
Dessutom så kunde ju barnen gå och leka när dom var klara och vi vuxna fick lite lugn och ro att äta upp maten.
En helt perfekt Fredag.

Idag är jag ensamen med barnen,och jag hatar att bara vara hemma på helgerna.
Så idag for vi till Nimbys med Lisa och Mattias (såklart alla barn också).
Vi har lekt,lekt och lekt i nästan 3 timmar där borta.
Jag har just nu två väldigt trötta killar,och jag kommer inte ha dom uppe onödigt länge ikväll.
Liam lillebror ska få ta sig ett bad snart och sedan ska han få sova.
Lucas tutas ska få äta lite Lördags godis efter att lillebroren lagt sig,och sedan ska även han få gå i säng.
Jag kommer inte heller att vara uppe särskillt länge,mest bara för att det är så jävla tråkigt att vara själv.


Man gör sig ju inte alltid bra på bild!


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: