-Mindfuck.

Varje kväll efter att jag lagt Liam så går jag efteråt in i Lucas rum och bäddar hans säng och sedan vidare till vårat sovrum och bäddar våran säng.
Vi snackar att Lucas kanske är vaken max en timme längre en vad Liam är.
Och jag brukar hoppa i säng kring halv tio.

So
what´s the fucking ponit egentligen med att bädda sängarna någon timme innan man går och lägger sig.
Ja,såhär ligger de till.
Jag sover mycket bättre om jag får gå och lägga mig i en bäddad säng.
Mindfuck kanske,men jag har väl inbillat mig det nog länge för att det faktiskt är så.

En annan sjuk grej jag gör är att dammsuga.
Dirket efter att jag och kiddosarna kommit hem från dagis och jobb så dammsuger jag alltid i köket och städar undan allt som är framme och torkar av både spisen och köksbänken.

Efteråt
börjar jag att laga mat.
Men hallå egentligen!
Bänken och spisen blir ju skitig då!
Men jag klarar faktiskt inte av att laga mat om jag inte fått torka av både spisen och bänken först.
Då blir det bara ännu tråkigare att laga mat.

Efter
att vi har ätit så dammsuger jag köket än en gång och städar på bänken och spisen.

Efter att kiddosarna somnat så dammsuger jag hela nedervångingen inklusive köket igen!
Och såklart så torkar jag av allt än en gång!

MINDFUCK igen!
Men jag HATAR att känna smuts under fötterna.
Jag HATAR när det inte är riktigt rent på bänken.

Jag undrar om det finns någon diagnos på detta?

Postat av: Lena

hahaha tvångssyndrom kallas det nog =) nä skämt å sido, alla har vi våra konstigheter för oss =)

2012-02-08 @ 08:17:37
URL: http://minlyckobubbla.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: