-Lek med grannbarnen.

Kiddosarna har börjat leka med grannbarnen efter att vi kommit hem från dagis och jobb.
Dom åker snowkick och pulka från backen.
Jag tycker det är jättekul,och ännu mer jättekul är att det är så otroligt mycket barn där vi bor.
Dom kommer nog få lika skitkul som vi hade här när vi var små.

Medan barnen lekte så tittade jag på deras rätt så nykläckta tvillingar.
Så söta och så små!
Jag kan inte minnas att mina kiddos varit sådär små..

Snacka om att livmodern gör en och flera frivolter när man tittar på dom små.
Men som tur var så kommer mitt förnuft tillbaka efter en liten stund!
Jag är så glad över mina två underbara kiddos,och vill inte ha mera barn.
Jag fick dom barn och ville,och det tackar jag för!
Jag älskar hur mitt liv är nu och känner en sådan stor harmoni.
Jag jobbar,längtar efter barnen,leker med barnen.Det är så skönt!♥

image description







Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: