-Längtan.

I dessa tider längtar jag verkligen till stranden och Cypern.
Snart är vi där!Eller snart och snart,men tiden går så himla fort!

Torsdag är det dags för min första gruppträning på Atic.
Jag och Fredrik kommer att köra Kettelbell.
Och med min utmärkta kondition och styrka så kommer det nog att bli bajsjobbigt!
Jag lovar att jag kommer att bjuda Fredrik på en del skratt!

Nästa vecka är det meningen att jag ska ta upp tränandet på allvar.
Jag hade tänkt att försöka köra minst två gånger i veckan iallafall.
Blir det mer är det bara bonus och blir det mindre så blir det mindre.
Bättre att vara på gymmet då och då än ingenting alls.
Lite svårt kommer det ju att bli veckorna pappan i familjen inte är hemma.
Men det löser nog sig!

Som ni vet så har jag ju sökt med ljus och lykta efter Onlys BaggyJeans i storlek 27 utan att lyckas.
Men nu har jag vunnit en budgivning på tradera,och gissa om jag är lycklig!
Jag är lycklig som fan!
Jag har upptäckt att Tradera fan är bra alltså!




Postat av: Sofia

Då ses vi nog på KB på torsdag! =)

2012-02-07 @ 20:16:07
URL: http://lifeintheslowlane.se

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: