-Kaos i vardagen,en krydda?

Kaoset börja sakta lägga sig.
Kaos,ja vilket kaos det har varit idag.

Jag
har varit på kurs hela dagen fram till fyra.
Mina kiddosar är inte vana att vara på dagis så länge.(Trötta ungar med stort T)
Jag är inte van att vara borta så länge.
Bra planerat av min sida att jag visste vad vi skulle äta till middag.
Eller?
Nä,planering är inte min grej.

Fiskpinnar fick det bli till kiddosarna,jag har inte hunnit äta någonting själv än.
Morfarn kommer king halv åtta så att jag kan fara på affären och handla lite grann.
Planering!Planering är A och O!
Synd bara att jag inte fixar att planera!

Pappan är i Umeå,ännu bättre planering från min sida.
Jag borde ha gjort bort att handla igår.
För jag visste ju att jag skulle på kurs,jag visste att pappan skulle bort och jag visste nog innerst inne att det skulle bli kaos när vi kom hem.

Men jag fixade det!
Med kaos,men jag fixade det!

Ena barnet sover redan och jag ska snart lägga i säng det större.

Det kommer dröja vääääldigt länge innan jag kommer att jobba 100% igen.
Efter idag är det väldigt säkert!


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: