-Då var det över.

Det dåliga humöret gick över fort!

Anledning ett till varför jag inte är på dåligt humör längre är för att Lucas visst somnade fort.
Det blev alltså ingen "running man" trots att han sovit i bilen en stund strax före läggdax.
Jag förväntade mig en låååångdragen läggning vilket det oftast och alltid blir om han sovit i bilen.
Men idag överraskade han,och det tackar mamman för!

Anledning två till varför jag inte är på dåligt humör längre är för att jag har hittat på att göra saker när inte pappan är hemma.
Istället för att jag ska sitta hemma och tjura över att jag är själv så gör vi istället något roligt.
Jag kommer att tvinga med mig morfarn och kanske mostern och David för att köra skoter med mig och kiddosarna.
Morfarn får ha Lucas på sin skoter och jag tar Liam.
Kommer bli toppen!
Funderar strakt på att köpa ett våffeljärn som man har ovanför elden.
Det borde bli succé!

Anledning tre till varför jag inte är på dåligt humör längre är för att jag insåg att jag ändå inte ids fara på affären.
Jag har ost hemma,och det får allt räcka!
En LCHF-macka med ost blir nog bra skit tror jag!



Postat av: Jeanette

åh...våffeljärn ovaför elden, var köper man nya sånna? Sett sånt i secondhandbutiker.

2012-02-22 @ 20:37:08
URL: http://jeanhed.blogspot.com/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: