-Run!

Efter middagen gick jag och kiddosarna ut på vägen och målade med vägkritor.
Jag gjorde en väldigt fin hage om jag tänkte att vi skulle hoppa i.
Jag försökte lära Lucas hur man hoppade i den,men han tyckte det var roligare att färglägga dom olika rutorna
Liam var inte heller vidare brydd om min hage utan körde bilen fram och tillbaka på den.
Kul hade vi iallafall!

Nu har jag just lagt kiddosarna.
Lucas vill att jag sover med honom,och självklart gör jag det.
Det är så otroligt mysigt att få höra honom somna.
Tyvärr blir jag oftast skittrött själv..

Nu ska jag snart ut och springa.
Jag ångrar mig redan,men jag ska famefan orka springa lika långt och länge som pappan i familjen gör.
Det gör ont i mig att veta att han orkar springa länge än mig,så nu jävlar ska han få sig en match.
Jag kommer ju självklart inte börja med hans 7,5 km runda ikväll.
Men en dag ska jag fan orka springa hela den!



Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: