-Det här med att beställa heminredning på internet..

Jag brukar sällan och aldrig beställa heminredning på internet.

Anledning?
Jag vill se hur det ser ut i verkligheten före jag bestämmer mig.
Jag kan sitta på massor av olika sidor och tänka på att jag ska beställa nya gardiner eller sängkläder.
Men jag kommer mig aldrig riktigt för att gå till kassan med sakerna eftersom jag blir så osäker.
Typ tänk om färgen inte stämmer i verkligheten?
Tänk om det är skitdålig kvalité?
Och dessutom har jag en sådan jävla beslutsånget när det kommer till saker jag ska handla så jag kan aldrig riktigt bestämma mig.

Ja,men ni fattar!

Men
nu ska jag skicka iväg en beställning till Jotex hade jag tänkt.
Jag har hittat världens sötaste robot-tyg som ska bli gardiner i kiddosarna rum.
Dessutom fanns samma roboter på ett påslakansset som Lucas ska få.

Till oss hittade jag några söta påslakanset,men som vanligt kan jag inte bestämma mig för vilken färg jag ska välja.
Det står mellan vitt eller benvitt.
Vilken färg skulle ni ha tagit?
Hjälp mig!

Vitt är fint.

Men dessa kanske är lite mer praktiska..

Till Lucas.

Hur söta som helst ju!



Postat av: ingela och jonna

Benvit var värkligen jätte snygg :) ja har samma problem med att handla inredning på internett som dej, jag klickar gärna de till kassan men sen kommer jag mej aldrig för att beställa, heheh men robottyget där var värkligen jätte sött :)

2012-04-16 @ 18:49:37
URL: http://ingelaolm.blogg.se/
Postat av: Jeanettej

Håller med, Benvitt är fint, båda var fina men jag skulle ha valt benvitt :) Jättesöta robotar, ungarna lär älska det. :)

2012-04-16 @ 19:04:42
URL: http://jeanhed.blogspot.com/
Postat av: Ann-Christine Forsberg

Jag har också beställt därifrån =) I min blogg finns det bordsduk och gardiner i ett inlägg och ja vart helnöjd, så ja slängde iväg en till beställning på nya sängkläder o matchande gardiner till de ...I LOVE jotex =))) skulle oxå beställa det där Walli motivet men gjorde aldrig de, varför vet ja inte...Men det kommer fler ggr ;) ska fara o köpa nå tyg o sy gardiner till pojkarnas rum...så ja får väl se vad som passar in till de sen=)

2012-04-16 @ 22:07:39
URL: http://mammaanki.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: