-Dagis och annat svammel.

Det blev bråttom,bråttom imorse.
Jag hade helt totalt glömt att jag skulle vara med Liam på dagis klockan nio.
Jag hade helt totalt glömt att dubbelkolla med David om det gick bra att ha Lucas en timme.
Klockan åtta kom jag på det,men det gick bra ändå.

Det går bra på dagis,fast han har stenkoll på vart jag är.
Men han tycker nog ändå att det är lite kul,och att få leka med barnen!
Fröknarna säger att det märks att han är van vid barn,och att det märks att han är van vid ljud och stoj.
Och det underlättar ju faktiskt,eftersom han inte alls är blyg.
På Tisdag är det väl dags för mig att lämna honom en liten stund,och jag gruvar mig faktiskt.
Men vi har två veckor på oss att skola in,så jag vill verkligen inte stressa.
Det får ta den tid det tar.
Men i slutändan så vet jag att allt kommer att gå bra.
Ett plus är ju att jag kommer att lämna pojkarna på samma ställe varje morgon eftersom fröknarna turas om att öppna,så på det sättet så är ju storebror där och det är väl en trygghet för lillebror.

Igår satte jag mig ner och tittade igenom lite kort.
Och jag måste få säga att kroppen är en fantasikt uppfinning egentligen.
Tänk att kroppen kan ändras så mycket på ett år.
Från att vara höggravid till att vara "normal" igen.
Fast både ett och annat har ju förändrats ändå.
Länge tuttar,lite mer skinnmage och något mindre rumpa.
Men coolt är ordet!

Den här bilden är tagen 14 Juli klockan 21.00

Dessa bilder är tagna 14 Juli typ klockan 9.

Coolt ändå,eller hur?

Det endas som saknas är något större och fastare tissar!

 

 


Postat av: Madde

Haha..självklart får du köpa dom. Kom du imorgon så :) Kram

2011-09-04 @ 16:35:47
URL: http://maddelindstrom.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: