-Överraskad över valet.

I morse efter att vi lämnar Liam på dagis så for jag och Lucas till Luleå för att besikta om bilen.
Än en gång tackar jag den person som kom på smartphones!
Vad skulle jag har gjort utan den?
Bara att knappra in bilprovningen och vips så visar den vägen!

Iallafall,det tog mindre än 2 minuter där inne på bilprovingen.

När vi var klara skulle vi ju till Toys´r Us för att köpa en liten leksak till Lucas.
Vi var där inne i 30 minuter!
Snacka om att pojken ärvt mammas beslutsånget.

Han var uti några pistoler,men jag vill inte köpa sånt till Lucas.
Jag är lite emot att en 3 åring ska leka med pistoler..
Visst brukar han leka med sånna hos kompisar och jag vet att han en dag kommer att leka med sånt här hemma.
Men så länge jag är med på affären så får han inte köpa pistoler.
Det finns ju faktiskt tusen andra roliga leksaker man kan köpa.
Kan kanske låta skittöntigt i mångas öron,men det är väl någon fixidé jag har!

Åter till det jag skulle berätta.
Vi har ju som sagt där inne i 30 minuter.
Jag började bli smått less att han aldrig kunnit bestämma sig.
Men helt plötsligt hör jag:EN sån vill jag ha!
Jaha,vad är det då tänkte jag och vände mig mot Lucas.
Ja vad var det?En ELTANDBORSTE!
Av alla hundra miljoner leksaker som finns där inne valde han en tandborste?
Det är ju verkligen bra att han tänker på sina tänder.
Men jag höll jävlat på att skratta ihjäl mig när han höll upp den!
Men en sån fick det bli,och Lucas var nöjd!


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: