-Onsdag.

Idag har vi varit på Furulundsgården för sista gången..
Känns riktigt trist faktiskt,barnen har ju så kul.

Men på Måndag börjar vårat andra liv.
Lämning på dagis,jobb,hämtning på dagis ovs.
Ja,ni fattar!
Det kommer bli skitbra och jag saknar mitt jobb och alla härliga arbetskompisar.
Men ändå är det lite vemodligt.
Inte just för att börja jobba utan för att mina barn har blivit så stora och det känns som att jag inte riktigt hängt med.

Ha en bra dag alla där ute!<3

Postat av: Carolin

Tack! :)

2011-09-14 @ 16:16:10
URL: http://carolinrapp.blogg.se/
Postat av: Ann-Christine Forsberg

ja jag e ju inte riktigt van på det sättet =) absolut nog var det skönt på sitt sätt, men då man e van o va tsm hela tiden så blir det ju rätt trist ändå....Men ikväll kommer han ju hem förhoppningsvis beroende på stormen...i gbg är ett jävla oväder o ska dom hem blir det med ett litet plan...då han flög dit i större plan så for den som en vante....


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: