-Hur man man utsätta sitt barn för detta?

Jag har inte sett klippet själv och jag kommer heller inte att göra det.
Men jag har sett stillbilder på Hollywoodfrun som gör hål i sin 1-åriga dotters öron.
Bara av att titta på två stycken stillbilder så får jag ont i hjärtat.
Hur kan man utsätta sitt 1-åriga barn för det?

Och att hon inte ens verkar hålla i dottern medans dom tar hål i öronen är ju nästan mer skrämmande,dessutom såg det ut som att på en av bilderna att mamman håller för öronen.
Enligt min åsikt är det till gränsen för barnmisshandel.
Att det inte är förbjudet förvånar mig,men det som förvånar mig mer är att det inte ens är förbjudet i Sverige!
Till vilken jävla nytta ska en 1-åring ha hål i öronen?

Sånt
här gör mig arg och så fruktansvärt ledsen..
Är det för att det ska se fint ut?Eller vad driver en mamma att utsätta sitt barn för detta?




Postat av: Anki

Håller med dig fullständigt där...Finns ingen anledning o utsätta dom för det i deras ålder..sånt kan dom ta beslut själv då dom har åldern för det..

Postat av: Magda

Håller definitivt med!! Jag har inte heller sett.. men jag har hört att detta är ganska vanligt och det upprör såklart. Men lika mycket som det upprör mig att föräldrarna utsätter sina barn så upprör det mig att den som utför arbetet inte ställer sig upp och säger att dom inte utför detta på barn som inte vill!

2011-09-06 @ 19:22:48
URL: http://vatto.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag håller också med!



Det är fullständigt jävla vansinne att misshandla sina barn av ren fåfänga!



Äckligt, vidirig och totalt oacceptabelt.

2011-09-07 @ 14:42:17
URL: http://myworldkeepsspinning.blogspot.com

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: