-Grandagen.

Idag har vi såklart varit på Grandagen.
Vädert är inte det bästa men vad gör man inte för sina barn?
Förra året hade dom ju ormar man fick klappa och kaniner.
Men det hade dom inte iår.
Och för jätte,jätte längesedan när jag var liten så hade dom ju en himla massa stånd.
Typ som en liten marknad.
Men nu är det ju inte jag som ska ha roligt,det är ju för barnen.
Och så länge dom har kul har jag kul!
Och vi har såklart tittat på alla djur,suttit i traktorer och klappat kossor och lamm.

Helgen
har som vanligt gått i rasande fart,och snart är det ny vecka.
I morgon är det endast 2 veckor till jag börjar jobba.
Och jag som inte ens har hämtat ut arbetskläder,det är ett måste denna vecka.

Trevlig kväll på er!


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: