-Full fart hela dan.

Två dagar på jobbet avklarade!
Det går bra!
Lite stressigt på morgonen och trötta barn.
Men det hör till och det tar nog ett tag innan vi alla har vant oss vid våran vardag.
Eftersom pojkarna är trötta på eftermiddagen så försöker jag lägga isäng dom kring 6-halv 7.
Det går väl sådär,men förhoppningsvis börjar det bara gå bättre och bättre!

Efter jobbet så får jag och pojkarna till underbara Lousie för att fira Jack´s 3-årsdag!
Där böjds det på fika och tråta,gott var det!
Jag är så glad att jag träffat Lousie,för hon är verkligen en person som tillför någonting i mitt liv.
Det känns som att vi kan prata om allt!
Och dessutom är ju alla våra pojkar i samma ålder,ett stort plus!

Nu sover iallafall pojkarna och jag har förbrett allting som ska förberedas inför morgondagen.
Jag hade tänkt släga mig i soffan och bara vara en stund innan pappan kommer hem från jobb.

Förresten!
Vi köpte galonvantar åt pojkarna igår.
Först skulle vi köpa sånna där vanliga ni vet.
Men då såg jag Reima´s och dom såg riktigt fina ut.
Priset var väl lite dyrare,men dom ska tydligen vara bra.
Och dessutom ska dom inte börja lukta sådär surt som galonvantar brukar börja göra efter ett tag.
Jag lovar att göra en utvärdering om det tag om dessa vantar.




Postat av: Lollo

Tack och verkligen detsamma kära vän =) kram!

2011-09-21 @ 07:45:00

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: