-Föräldramöte

Ikväll har vi varit på föräldramöte på dagis.
Man börjar känna sig lite sådär extra vuxen när man får börja gå på möten och utvecklingssamtal.Eller hur?
Pappan har ju faktiskt inte träffat Lucas nya fröknar förrän ikväll och inte heller sett hans nya avdelning.
Så det var ju ett extra plus att han hann hem från Umeå redan igår så att han kunde följa med ikväll.
Vill tacka min älskade syster som kunde sitta med pojkarna medans vi var borta.
Du är guld värd!<3

Igår när jag skulle hoppa ner från ett väggblock så stack det ut en spik från sidan och självklart rev jag ju mig i låren.
Det gjorde ont.
Kanske inte lika ont som att föda barn men det kändes iallafall.

Nu ligger jag i sängen förresten och hade snart tänkt sova.
God natt på er!



Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: