-Dags att lämna Liam på dagis.

Som jag stressade igår,och till ingen nytta skulle det visa sig.
Jag var BOMBSÄKER på att Lucas skulle vara på BVC klockan 9.
Men jag ringde starx före 9 för att dubbelkolla,och visst hade jag fel.
Det var klockan 3,men jag böt till Torsdag klockan 10.
Ska bli roligt att se hur stor Lucas blivit!

Idag ska jag lämna Liam 1 timme på dagis var det tänkt.
Men om det blir en hel timme återstår att se..
Fungerar det inte så kommer jag att hämta honom,för som det känns nu så antar jag att det kommer vara lessna miner från hans sida.
Jag hade tänkt fara på jobbet och hälsa på medans,och då är jag ju bara någon minut bort ifall det inte går.
Men det kan ju faktiskt gå jättebra också!
Det hoppas vi på!

Igår fick jag tillbaka min älskade lilla Iphone,och som jag längtar efter den!
Det är det aboslut bästa köpet jag gjort iår,och strax bakom den kommer kaffemaskinen.

Nu ska jag hoppa i ducshen!


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: