-Beroende.

Alltså vad faan!
Precis som en alkis är beroende av sprit och en pundare är beroende av droger har jag blivit helt besatt i Wordfreud.
Jag kan inte slita mig från Wordfreud.
Jag är som besatt!
Jag har helt enkelt blivit som en fjortiZz igen som alltid sitter och knapprar på mobilen.
Dessutom är jag typ jävlat sämst och vinner sällan och aldrig,men ändå!
På något jävla underligt sätt är det kul,den lilla hjärnan får jobba lite.
Mli- heter jag där,men jag vill bara spela mot dom som är lika dåliga som jag!

(Jag hoppas ni fattar att jag överdriver en smula,eller så är jag helt enkelt i förnkelse än)

För övrigt håller vi på att höststäda på gården.
Känns lite vemodigt eftersom jag tyckte det var nyss vi vårstädade där ute.
Studsmattan bort,allt som här sommaren till är nu borta.

Men vi ska fan egentligen inte misströsta för det.
För nu väntar vi på snön!
Kommer bli en jävligt bra vinter,det känner jag på mig!


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: