-Hej vageljävel!

Hej och välkommen världens största vagel i mitt vänstra öga.
Hoppas du vantrivs,för jag vill inte alls ha dig där!

Liam sover bajsdåligt vilket betyder att jag är bajstrött som även det betyder att jag blir en bitterfitta som i sin tur betyder att mitt dåliga bitterfitthumör går ut över alla andra.
Så nu bestämmer jag att Liam ska sova bra,så att även jag får sova bra!

Nu sover kiddosarna och jag ska hoppa i duschen och sedan ska jag hoppa i onnarbyxora och efter det ska jag hoppa i soffan och peta navelludd.

Fast först tänkte jag slänga in lite bilder,det var väl ett tag sen va?

Lucas och pappan på promenad.

Liam blev väldigt tyst i köket.Han hade hittat godisskålen i skafferiet.

Liam gillar yhogurt,mamman därimot tycker väl inte att det är så kul att torka upp all yogurt sen.

Lucas har femtioelvatusen gosedjur i sängen.Vissa är nästan större än han själv.Men det ser så otroligt mysigt och skönt ut när barn sover.Undra om det ser lika skönt ut när jag sover?Det tror jag inte..

 



Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: