-Bilder.

Jag ska beställa lite nya foton till vårat sovrum,vilket betyder att jag var tvungen att ta några bilder på pojkarna.
Lättare sagt än gjort visade det sig.
Lucas ville inte alls vara med på kort och när jag väl fick ta kort gjorde han alla möjliga konstiga miner.
Liam var mest intresserad av att röra kameran.

Sen försökte jag ta några kort på båda två tillsammans.
Det lyckades inte alls..
Här kommer iallafall några av dom bättre som jag lyckades ta.

Lucas gör alla möjliga konstiga saker med munnen.

Jag bara älskar Liams lockar i håret.

 


Postat av: Lollo

ååå så söta och fina dom är!!!!

2011-10-02 @ 20:33:22
Postat av: Marie, Liams mamma

så söta! :)

2011-10-06 @ 21:51:35
URL: http://marielu.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: