-Rädd för en bok.

Jag läste Pettson får julbesök för Lucas ikväll innan han skulle sova.
Jag nattar honom efter boken och går ner.
Efter en stund höra jag honom uppe vid trappen,så jag går ju upp och säger att det är dags att sova och att han ska hoppa i säng.
Jag följer med Lucas till hans rum och bäddar om honom och säger Godnatt.
Då säger han att han är rädd och jag frågar vad han är rädd för?
Då sätter han sig upp och pekar på boken som vi läst ikväll.

Och fan,jag förstår honom!
Jag tittade på bokens framsida och blev ju fan nästan själv rädd!
Ser ju typ ut som spöken!

Jag tog iallafall ner boken och han somna.

Men titta på den,jag skulle då inte vilja ha den i mitt sovrum på natten!


Postat av: Carolin

Tusen tack!

Kram.!

2011-12-03 @ 00:11:57
URL: http://carolinrapp.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: