-Halv sju hos mig.

I Onsdags var det dags!
Jag,Jim,Fredrik och Laban har nämligen slagit vad om vem som lagar godast mat!
Så i Onsdags var vi hos Jim.
En helkul kväll med en massa god mat,tvspel och hur mycket skratt som helst!
Till förrätt hade han gjort Skagenröra på Toast.
Till huvudrätt blev det hemmagjorda Älghamburgare.
Till efterrätt blev det Kladdakaka och vit choklad på.(Vilket jag tjatat på honom att han skulle göra)
Ni hör ju!Det var ju hur gott som helst!
Jag är imponerad över att en 21-åring lagar såå himla god mat!
Mellan all mat spelade vi tvspel och skrattade!(Jag hoppade även i hans säng,vilket är ett måste!)
Jag är så enormt glad att jag jobbar med dessa människor.
Vi är verkligen ett "normalt" gäng.
Men roligt har vi!

Nästa gång då är det Labans tur,och kommer förmodligen att bli lika gott och kul!

Sedan är det min tur.
Jag behöver verkligen tips på vad man kan göra för huvudrätt och efterrätt!

Eftersom igen av oss var sådär jättebra på att ta kort blev det inte så många.
Men jag bjuder på dom få vi tog!




Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: