-Bibbi.

Det är många som inte fattar och frågar mig om vem Bibbi är.
Så jag tänkte berätta historien från början så att ni förstår vem Bibbi är.

Allt började med att Lucas sa att mamma hade en Bibbi i magen.Och eftersom Lucas bara var starx över året när jag blev gravid igen så kunde han ju inte säga bäbis utan det blev alltså Bibbi.
Så man kan ju säga att Lucas innebörd av Bibbi är bäbis.
Och han sa hela tiden att mamma hade en Bibbi i magen.
Vi kollade ju aldrig upp vad det var för kön på bäbisen så vi började också kalla den för Bibbi.Sedan dess hette han Bibbi i alla 9 månader.
Och när han kom ut och fick namnet Liam så forsatte vi ändå att kalla honom för Bibbi.
Mormor,morfar,hans mostrar och självklart vi kallar honom bara för Bibbi.
Eller ibland får han heta Bibbilorum,The Bibbinator eller The Bibb.
Kärt barn har många namn va?

Ibland händer det att jag nästan glömmer bort vad han egentligen heter eftersom jag aldrig kallar honom Liam.
När jag skriver här börjar jag nästan jämt med att skriva Bibbi,men suddar eftersom det låter lite..konstigt?
Han lyssnar på Bibbi men inte till Liam.Eller dirket men säger Bibbi så tittar han på en.
Det är ju liksom våran Bibbi.
Och hade han varit tjej så hade hon faktiskt fått Bibbi som andranamn.

Så nu vet ni det!

Ha en bra kväll!

En liten Bibbi och hans storebror.

 




Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: