-Utvekligssamtal.

Ikväll har jag varit på utveckligsamtal på dagis.Såklart gick allt jättebra och han är så duktig min Lucas.
För det mesta är han glad och älskar att läsa böcker,rita och självklart att vara ute.
Humör har han,och det vet vi alla.Men det visar ju bara vad han vill.Så jag ser det egentligen inte som något negativt.Jag tror det är mamma-genen.

Till hösten kommer han att börja på Gulle med dom lite äldre barnen.Det kommer säkert bli superbra!Känns lite skrämmande att han blivit så stor,snart börjar han 1an känns det som.

Liam kommer att "ta över" hans plats på Vicke,och jag är verkligen superglad över att han får gå där!Han kommer nog att trivas!

Idag har jag och mamma spenderat dagen på Storheden på jakt efter några nya tröjor åt Lucas.Ynka 3 stycken hittade jag.Vart fan finns det fina tröjor till pojkar?


Den är superfina t-shirten hittade jag iallafall till mitt snyggtroll!



Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: