-Lördag.

Idag var vi varit på loppis men egentligen fattar jag inte varför vi far.Vi har än aldrig köpt något,och förmodligen kommer vi inte att göra det heller.
Men på något sätt är det ändå lite småmysigt att gå runt och titta.Tyvärr var ju inte vädert det bästa idag,så det blev en väldigt snabb sväng.

Nu är vi hos pojkarnas farfar och hälsar på.Vi bygger stugan för fullt och det kommer bli superbra!Jag längtar till jag får börja bestämma inredning och färg på väggarna.Det kommer bli en supermysig sovstuga.

I onsdags sprang Lucas myranloppen,och även mamman och lillebror fick springa.Alla barnen är så himla duktiga.Dessutom tycker jag det är så otroligt roligt att dagis gör något sådant!Efteråt blev det såklart kaka och kaffe och en massa surr med andra föräldrar.

Som ni kanske vet så ska ju Liam börja på dagis 1 september och på lappen jag fick från Pite Kommun så stod det ju att han skulle börja på Slickepott.
Men så är inte fallet.Han ska få gå på samma avdelning som storebror gått på,alltså Vicke.
Snacka om att jag blev superglad över det beskedet eftersom vi redan känner fröknarna och dom är bra!
Dom på kommunen hade skrivit Slickepott på alla lappar dom skickat ut.Förmodligen har det väl blivit ett litet fel.

Ha en bra kväll alla där ute!


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: