-Kanske över nu?

Nu är det över ett dygn sedan Lucas spydde för sista gången.Så jag hoppas verkligen att det är över nu!Och att vi faktiskt kan hitta på en massa roliga saker till veckan.
Vi har varit hemma sedan i Måndags och jag tror att vi alla är vädligt lessna på att se detta hus innifrån!

Så om det är någon som är sugen på att hitta på massa roliga saker med oss så är vi jättegärna på!
Jag hade faktiskt tänkt ta pojkarna till Badhusparken på Måndag.
Är det någon som är sugen att följa?

Igår när alla hade somnat satt jag på Blocket och då hittade jag denna coola sak!
En mini BeachBuggy.
Hur roligt hade inte detta varit för pojkarna?



Postat av: Anki

meeeeeeeeeeeeeen så cool =) den skulle dom nog gilla skarpt..

Bara hojjta till om du vill göra nått, ja e som sagt hemma hela dagarna ;)

2011-05-21 @ 17:04:23
URL: http://mammaanki.blogg.se/
Postat av: bella

Lucas kanske ska lära sig cykla först.. attack nr 1 om han ska kunna köra en sån där :)

2011-05-21 @ 21:40:38
URL: http://seriosha.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: