-Jag tycker väl inte om katter?

Jag känner att jag har en sån här handla allt dag idag.
Jag skulle kunna handla hur mycket som helst just nu.
Kan det vara för att jag har mens och känner mig som man gör när man har mens?

Men som tur var behärskar jag mig och inser att sakerna jag vill köpa är högst onödigt och självklart skulle jag ångra mig.
Typ som att jag fick för mig för en liten stund sen att jag kanske skulle vilja ha en katt.
HALLÅ?Jag tycker väl inte ens om katter?
Nog kanske det skulle vara mysigt för barnen att ha en katt,men jag har fått för mig att katter mest förstör.
Typ förstör soffor och tapeter,och det vill jag inte ha förstört.
Sen så gnäller jag ju mest på att vi har katter på gården och i sandlådan.Och jag antar att våran katt skulle vara på andras gräsmattor och pissa och skita och jag antar att dom i sin tur skulle vara lika irriterad som jag är över att det är katt piss och skit på tomten.
Men visst,kattungar är söta.
Men nä,jag är ingen kattmänniska och kommer inte att köpa en katt.

Är det bara jag som har sånna här dagar?
Dagar man skulle kunna typ köpa allt möjlig skit på?

Men därimot så tror jag att jag ska klicka hem lite nya kläder och pojkarna.
DET är iallafall nödvändigt!

Postat av: linnea

Jag har årstider jag gärna handlar mkt, våren är värst då vill jag ha allt! =)

2011-05-13 @ 18:01:32
URL: http://nennan.blogg.se/
Postat av: Erika

Haha, ja alltså jag har en tendens att alltid åka på stan och försöka handla kläder när jag har mens. Och det slår aldrig fel!

Varje gång blir jag arg på mig själv. För en uppsvullen mensmage i en spegel där man kan se hela kroppen från alla håll är inte speciellt kul. :)

2011-05-14 @ 00:52:27
URL: http://aakiree.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: