-Fredagsmys med mig själv.

Här hemma blev det inte mycket Fredagsmys.Det blev faktiskt inget Fredagsmys alls.
Lucas är fortfarande lite halvdålig och har mest legat i soffan.Och ligger han i soffan,då är han sjuk.Han brukar aldrig ha tid att sitta stilla.
Men jag hoppas snart det vänder för mammas lilla stjärna för det gör så ont i hjärtat när man ser honom må så dåligt.♥

Lillebror är det full fart igen för.Till och med bajset är så vanligt nu,så man kan väl liksom friskförklara honom?
Busigare än busigast är mammas lilltroll.♥

Pappan kom hem klockan två natten till idag från Umeå.Han steg upp klockan fyra Torsdagmorgon och kom alltså hem två på natten.
Han har jobbat i närmare 22 timmar.Ett helt ÄlvsbyHus hann han tapetsera.
Han är duktig han!
Men han snarkar gott på soffan just nu.Redan halv sju somnade han.Men jag förstår honom,och jag tänker inte väcka honom.
Han behöver nog sova av sig lite.

Men nu sitter jag ju här själv.Jag hann inte ens på affären så inget godis finns det hemma heller.Men istället för godis äter jag just nu äggmackor och dricker upp Lucas festisar.
Det borde väl kanske vara lite nyttigare?

Förresten,har man blivit gammal när man tycker att det bara är skit på tv och att det var bättre program förr?

Postat av: Karoline

haha men det VAR bättre på tv förr ;D

2011-05-21 @ 09:57:33
URL: http://karolineceder.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: