-Fest.

Sist jag festade var PDOL -09.Sedan dess har jag inte ens smakat på en öl eller vin.
Och före det så festade jag Dec -07,helgen före jag plussade med Lucas.
Sist Tony festade var när hans pappa fyllde 50 i Oktober -09.
Så det börjar bli ett tag sen för båda.

Det är alltså snart två år sedan jag drack.Jag vet inte vad det är,men det lockar inte alls egentligen att festa.Jag vill liksom inte vara bakis med två småbarn.

MEN!Nu på Lördag är vi bjudna på inflyttningsfest hos Lisa och Mattias på Holmen.Mormor och Morfar ska ha pojkarna ifall vi far.
Jag är sugen,men ändå inte.Jag vet inte varför.Egentligen borde jag ju vara jättesugen på att fara.Eller hur?
Tänk liskom om jag är jättebakis på Söndag.Hur kul skulle det vara?
Eftersom det var så himla längesedan så kanske jag blir jättebakis?Och fast jag druckit med måtta så kanske jag ändå blir bakis?

Jag kommer nog att återkomma med mitt beslut!

Postat av: Anki

känner igen mig själv i dig i det sammanhanget =) jag är precis likadan...omän ja vill så känner jag att jag hellre är hemma med barnen =)



FAST man borde unna sig egen tid....

2011-05-05 @ 09:03:54
URL: http://mammaanki.blogg.se/
Postat av: Anki

vadå överbeskyddad? isf är jag oxå de :P Jag lämnar oxå bara bort till mormor o morfar om ja ska vara borta i timmar...handlar det om minuter eller en timma så har ja en granne som gärna tar hand om han o hon och han älskar varandra =) men handlar det om fler timmar är det BARA mormor o morfar som får ha dom=)

2011-05-05 @ 13:20:54
URL: http://mammaanki.blogg.se/
Postat av: Melina

Jag förstår hur det känns, jag kanm inte heller dricka för närvarande, saknar det knappt.

2011-05-18 @ 11:30:44
URL: http://www.fransaugust.se/partytalt.aspx

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: