-Dagen.

Det gick bra på banken.Nu är det bara att börja med det hela.Imorgon kommer Krister hit och berättar vad vi behöver köpa för att göra avlopp och sådant.
Så snart är allt på gång!

Jag och Liam har varit över till grannen idag och druckit kaffe.Tänk att man kan bo grannar i 4 år utan att typ veta av varandra!
Men sen visade det ju sig att vi båda har pojkar som är född -10,så det är ju helt perfekt!
Tänk så positivt överraskad man kan bli!
Det var verkligen supertrevligt!

Lucas kan cykla nu.Han är verkligen jätteduktig.Jag är så himla stolt över min lilla stjärna.Han börjar verkligen att bli en stor kille nu.
Man hinner knappt med.

Hela familjen har även hunnit vara ute och cyklat.Än så länge är ju jättenöjd över våran cykelvagn.Jag hoppas och tror att vi alltid kommer vara nöjda över den.

Imorrn ska han springa MYRANLOPPET på dagis och självklart ska jag och lillebror dit och heja på honom.Det kommer bli toppenroligt!

Nu ska jag försöka få Lucas i säng så att han är pigg imorrn så han orkar springa fort!

Ha en bra kväll!


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: