-Cykelkärra.

Jag har damp idag.Helt allvarligt alltså.Jag är så överaktiv att pojkarna nästan inte hinner med.
Jag är dessutom så jävla glad och så jävla lycklig att vi är friska!
Och att jag dessutom luktar gott nu och inte bara luktar spya,det är guld värt.

Som ni alla säkert redan visste så köpte vi ju en cykelvagn åt pojkarna via internet.Men herregud när vi fick den!Det var ju hur liten som helst.Lucas kunde inte sitta raklång när han hade hjälmen på sig.Och för mig är det ett måste att man ska ha hjälm i en cykelvagn.
Något besviken och lite arg så sålde jag iväg den.Fick vad jag köpte den för så det blev ju inte någon större förlust.

Igår när vi fick reklamen från Coop så ser jag att dom fått in cykelkärror och att dom dessutom hade dom till ett bra pris.Så jag tar fram sidan där vi köpte våran vagn ifrån och börjar jämföra den med Coops.
Och vilken skillnad,coops är 10 cm bredare och 11cm högre.Och maxlasten var 45kg.
Så imorse ringde jag upp till Luleå och frågade om dom hade dom hemma och det hade dom.
Ringde sedan David och tvingade med honom eftersom det fort blir lite svårt med två barn och en stor kartong.
Så vi for till Luleå och köpte den!Jag provsatte barnen i den och dom satt ju som kungar!Jag tror jag kommer bli jättenöjd,det hoppas jag iallafall.
Vi var även in på Biltema en snabbis innan vi for hem.

Det blev en sen lunch som vi typ nyss har ätit.

Nu ligger Liam och sover och jag och Lucas sitter och väntar på att den ska sluta regna så att vi kan gå ut i sandlådan och leka med dom nya sandlådeleksakerna vi köpte på Biltema.

Återkommer ikväll efter att vi provcyklat med den.(om det nu slutar regna)


Här provsitter dom i den.


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: