-Beställa en äkta eller oäkta OnePiece.

Jag har länge och väl funderat på att beställa en OnePiece.
Men för det första så tycker jag dom är lite för dyra,alla som känner mig vet ju att jag är lite snål.
Jag vill liksom inte slänga ut 1300 spänn på någon jag inte vet om jag kommer att använda.
För det andra så ser dom så otroligt varma ut.På vintern är det säkert ett plus,men jag vill ju kunna ha min nu isånnafall.

Jag googlade OnePiece och så kom en annan sida upp.
Den svenska motsvarigheten till OnePiece.
Den kostar bara 599 kr.
Med tanke på att det är rätt mycket billigare så är det väl säkert lite sämre kvalité.
Men den såg riktigt fin ut,och vad jag kan avgöra av bilderna så ser den faktiskt lite tunnare ut.
Annars ser den identisk ut som äkta OnePiece.

Jag tror faktiskt jag ska beställa hem en idag.Det ser ju ut att vara så himla mysigt att gå omkring i en!


Den svenska modellen.

 

En äkta Onepiece.


Postat av: Anki

jag e precis likadan som dig o har tänkt beställa den falska :P Den e lika skön den med...bara märket som kostar....

2011-05-13 @ 12:19:31
URL: http://mammaanki.blogg.se/
Postat av: Jane

Onepiece dressarna är absolut inget jag skulle rekommendera att köpa.

Prova hellre att köpa en "oäkta".

Det e såååå kass kvalité på dom.

Man får bara tvätta dom i 30 grader, och vilka fläckar går bort i 30 grader? INGA...

Dessutom blir dom noppriga efter EN tvätt...

Helt värdelöst att dom har så kass kvalité på sina grejer när dom tar sånt jäkla överpris!

2011-05-13 @ 16:19:26
Postat av: Sanna

Hallå! :)

Jag har den "oäkta" eller vad man ska kalla den, för 599 kr, & pierre har en äkta. Den oäkta har betydligt varmare tyg än vad den äkta har. Så jag rekommenderar dig till att köpa den oäkta. Den är så otroligt skön, mer mjukare än vad den äkta är.



Det är nästan som att jämföra foppatofflorna. Dom äkta var svinhårda medans dom oäkta var mjukare & skönare att gå i :)

2011-05-13 @ 22:19:11
URL: http://sannaekstroem.blogg.se/
Postat av: wilma

jag har en ziperall och dom har lika bra kvalité som dom andra och dom e så gossiga så jag dör men jag har mitt namn på och det bvlev skit snyggt

2011-06-30 @ 18:53:55
Postat av: Michelle

Jag tycker den äkta one piece är snyggare och skönare! :)

2011-08-06 @ 23:00:08

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: