-Torsdag.

Här blir det inte mycket bloggande!Men jag ska vara ärlig så känns det som att inte tiden riktigt räcker till.
Vad gör vi då?

I veckan har vi:Varit på 8-månaderskollen med Liam på BVC.Varit hos Louise och hennes småpojkar och lekt.Varit på Furulundsgården med en massa trevligt sällskap.Ätit middag med moster Bella och David.Varit ute i snön och lekt.Åkt bob till OK.
Ja,ni fattar.

Och jag ska erkänna en till sak.Min dator är på rep så jag har min gamla bajsdator.Och jag tror det är något väldigt stort fel på den så det är inte alls sådär jättekul att sitta vid den.

Jajustja!Jag skulle ju berätta vad jag funderar på.Men eftersom jag fortfarande inte bestämt mig så får vi vänta en liten stund till på det.

Vet ni vad jag mer undrar?
Jag tror aldrig att jag fått en enda kommentar av en kille.
Så självklart undrar jag om det är några killar som läser min blogg?


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: