-Lucas,Liam update.

Eftersom Liam redan hunnit bli 8 månader så är det väl läge för en liten "Liam,Lucas 8 månaders update"?

Detta har hänt:

Han tog sina första kryp förra Torsdagen.
I Måndags blev han hela 8 månader.
Idag stod han upp i sängen när jag hämtade honom på morgonen.
Vi har även hunnit vara på BVC i veckan för 8 månaderskollen.Siffrorna ser ut såhär:

Liam 8 månader:
9200g
72cm

Lucas 8 månader:
8000g
69,5cm

Jag tycker att det är jättestor skillnad på mina pojkar förutom nu att Liam är större än vad Lucas var.
Liam är mycket lugnare än vad Lucas var.Lucas har alltid varit en liten virvelvind.
Liam tror sig att vara på golvet och leka.Lucas har alltid varit så himla nyfiken så han har aldrig kunnat tro sig att sitta på golvet och bara vara.
Det är roligt att ha "en av varje".
Lucas är en kopia av mig.Både utseendemässigt och i humöret.
Liam är en kopia av sin pappa.Både utseendemässigt och i humöret.

Det är kul när det händer saker.Men samtidigt så måste jag börja inse att min lilla bäbis börjar bli stor.Jag tycker det kan vara nog jobbigt när inte Lucas vill pussas med mig.Jag är ju liksom mamman,och mamman ska man alltid vilja pussas med!

Lucas 8 månader:



Liam 8 månader:








Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: