-Ryamatta i köket.

Jag börjar känna mig på bättringsvägen nu!Mitt humör börjar även det bli bättre och bättre.Det är fan ett under att Tony inte tagit ut skiljsmässa under den gånga veckan.
Han måste verkligen älska mig!
Och vilken tur att mina barn inte kunnat byta ut mig.För om dom hade kunnat göra det,så slår jag vad om att dom hade gjort det!

Vi har börjat tapetsera i köket igår.Och eftersom min målarkludd är rätt snabb av sig så har vi bara fondväggen kvar.Eftersom vi tapetserat om nu så måste vi ju inhandla lite nya saker.
Och jag har kommit på att jag vill ha en ryamatta under köksbordet.
Jag vet att det är rätt obra när man har småbarn.Men jag vill ha det,och då måste jag ha det.Fungerar det inte alls så får vi väl köpa en ny icke ryamatta och sätta under bordet.

Dirket efter att jag lämnat Lucas på dagis for jag och Liam till Emilia för att dricka en massa kaffe och surra såklart!
Nu ligger Liam och sover men jag antar att jag måste väcka honom om han inte vaknar snart eftersom Lucas ska hämtas på dagis 13.45.

Ha en forsatt bra dag!

Postat av: Anonym

Vi har ryamatta i köket och det funkar toppen. Jag har en trasmata under lillans stol så inte mattan slir så grisig :)

2011-03-10 @ 16:51:14
URL: http://erikajoh.blogspot.com/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: