-SKANDAL!

Nu är det snart en vecka sedan jag slutade amma helt.Det är lite ont i mamma-hjärtat men med Liams sex tänder så går det inte längre.
Han är duktig på att huggas!
Synd bara att det ska vara så himla mysigt.Jag saknar ju våra mysstunder.Som på morgonen när han får komma till våran säng och där ligger vi och mysammar.Det är oslagbart!
Men det är bara för lilla mamman att inse att liten faktiskt blivit stor

Därimot så är det nästan skandal.
Mina tissar är,ja..Dom är poff,borta,gone with the wind.
Ja,ni fattar.
Hur jävla kul är det ens?
Jag får nog gå och köpa en top på H&M´s barnavdelning.Nästan så jävla hemskt är det.
Jag tyckte mina bröst var nog hemska efter Lucas.Och jag trodde verkligen inte att dom kunde bli mindre efter honom.Men shit vad fel jag hade!
Efter 8 månaders amnin så kunde dom tydligen det..
Jag som först hade tänkt köpa mig en ny skoter nästa vinter.Det kommer jag inte att göra.Jag måste omprioritera.
Det första jag ska göra är att köpa nya bröst.
Sen får det bli skoter.



Postat av: Anki

finns ju övningar du kan göra efter amning och under amning för att behålla storleken=) Dock har ja aldrig testat dom själv, el jo nån gång efter Robin....Nu fick ju inte ja amma länge men nån av pojkarna :( som ja oxå tkr e jäkligt synd för det e ju som du säger mkt mkt mysigt...sen har man med sig maten vars man än far....



Mina har därimot inte krympt en stl, trodde jaskulle få tax öron om ja ska va ärlig :P tsss nu har ja åter igen fått köpa en ny BH för nån dag sen för att dom andra e för små....helt mysko...



Ha en super mysig helg!!!! (RIKTIGT snygga tapeter måste ja säga"

2011-03-11 @ 20:46:51
URL: http://mammaanki.blogg.se/
Postat av: Malla

jag tror redan du bestämt dig för nya boobies så det spelar nog ingen roll vad man skriver här? ;)

jag var helt 100 på att jag skulle köpa mig nya bröst för ett år sen, eller ja, där efter att jag fått Nellie iaf. Helt säker. Jag började nästan spara pengar.Men plötsligt, eller faktiskt inte plötsligt, det har nog tagit sin tid, så har jag tänkt om och nu vill jag inte alls spendera 50-tusen på något som det i stort sett bara är jag som ser. Enda ggn jag visar mig offentligt med lite kläder är på stranden och ja, äh, det är inte på stranden jag har mina komplex. På badhuset är jag mer rädd för vad folk ska säga om att jag är rakad där nere haha :D än över att jag har små skinnflikar upptill.

Äh, ville bara säga att dina bröst är säkert fina som de är, i alla fall om du intalar dig det :)

Vad jag minns efter att jag ammat fabbe så vart de minimala då jag slutade amma,men det gick liksom till sig..eller så minns jag fel. Det är ju ungefär 100 år sen.

2011-03-12 @ 19:32:44
URL: http://www.monstermalla.se

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: