-Sjukstuga.

Detta hus har helt utan förvarning blivit sjukstuga.
Det var tydligen min och mini-mini´s tur denna gång.Dom andra två verkar än så länge ha klarat sig.
Det är ju inte så att vi fått cancer heller magsjuka.Så allvarligt är det inte.
Men därimot har mister förkylning hälsat på.
Liam har feber,snuva och mycket rossel i rören.Det tråkiga med småbäbisar som är förkylda är ju att dom ofta spyr när dom hostar.Så jag antar att tvättmaskinen kommer att får jobba.
Jag har lite feber,snuva och dessutom nyser jag i ett.Tyvärr blir jag väldigt ynklig när jag är sjuk och tycker väldigt synd om mig själv.
Lucas därimot är det inget fel på.Han har samma fart som vanligt!Men jag tycker synd om honom eftersom han måste umgås med oss som är sjuka och gnälliga.
Tur han får fara och leka av sig dagis imorrn!


Postat av: Anki

är oxå snörvlig och nyser konstant....den verkar bara komma tbx så fort man blivit kvitt det...äckel förkylning.... Elias e snuvig o rosslig med...jobbigt sånt där..

2011-03-07 @ 10:41:58
URL: http://mammaanki.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: