-Livet är fint.

Vi har det bra.Vi har det väldigt bra!
Vi kör skoter,pimplar och bara är.Det är helt underbart att gå ner på sjön och bara sitta i solen och mysa.
Lucas trivs,och Liam gillar att sitta på sjön.
Tony och David kör mycket skoter medans jag och Bella satsar på att vila upp oss på sjön.Men med två barn blir det väl inte så mycket vilande!

Igår när barnen somnat for Tony och David och köpte pizza åt oss.Så det blev film och pizza,en helt perfekt avslutning på kvällen!

Idag då?
Jag har just satt in en pannkaka i ugnen som vi ska steka till lunch idag.Pojkarna vaknade klockan sex,så här i våran stuga är det full fart!
Bella och David sover i sin egen stuga men jag väntar på att David snart ska dyka upp.Bella kommer nog inte att stiga upp före 9 halv 10.
Jag tror bestämt att vi snart klär på våra småprinsar och beger oss ner på isen för att kanske fiska upp en fisk eller två som vi kan röka vid lunch.

Sa jag att vi har det bra och att vi inte längtar hem?


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: