-Lilla sjuka jag.

Jag känner mig överkörd av tåget eller vad man nu säger.Det känns som att jag skulle kunna ha druckit alkohol i en vecka och detta är första dagen nykter.Eftersom jag inte drukit på närmare två år,så tror jag bara att det är såhär det känns när man typ är bakis.Jag har lite minnen av det.
Jag är så inåthelvetes förkyld och hängig att det fan inte är sant.Jag är liksom bara som en zombie.Gör det jag måste och inte en grej mer.
Det känns som att mitt fina hus håller på att förfalla.Men det är bara allmänt jävla tungt att typ leva just nu,så att städa orkar jag då fan inte alls.
Jag tror dessutom att man bara blir vekare och vekare ju äldre man blir.
Inte för att jag är superdupergammal,men jag är ju inte 15 längre.
Vad gjorde liksom en liten förkylning då?Och nuförtiden överdoserar jag både alvedon,näsdropppar och halstabletter.Men personliga åsikt är att ju fler alvedoner man tar,ju fortare blir man friskt.Och desamma gäller näsdropppar.



Postat av: Anki

ja jag funderar faktiskt på det :P

2011-03-09 @ 10:52:39
URL: http://mammaanki.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: