-Kär i livet.

Vilken mysdag jag och småstjärnorna har haft.Det är sånna här dagar som gör att man finner styrkan igen.Det är sånna här dagar jag känner att jag skulle kunna vara hemma nästan hur länge som helst.

Vi har varit i lekrummet och Lucas har lagat kött och mos till mig och Liam flera gånger om.Vissa gånger har han råkat tappa ut all mat på golvet och då måste man ju självklart städa upp det.
Han älskar verkligen sin spis!

När Liam sovit har jag och Lucas myst i soffan med en massa olika böcker och lite Pettson och Findus tittande på tvn.

Vi har även suttit på golvet här i vardagsrummet och lekt med leksakerna och helt plötsligt börjar Liam bara att krypa.På alla fyra och helt utan problem.Jag blev helt ställd och självklart kom det mammatårar ur ögat.
Båda mina småpojkar börjar bli stora.♥

Vi har även hunnit ha besök av Pär,My,Mamma och Pappa.

Ikväll har Lucas och pappan tapetserat fondväggen i köket.Jag och Liam har suttit på golvet och tittat på.Det blir så himla fint!Jag verkligen älskar tapeterna vi valt!

Vad jag älskar livet.Jag är i sådant lyckorus att jag knappt vet vart jag ska ta vägen.
Jag har världens finaste pojkar och dom är världens finaste pappa!

Imorgon ska vi ut och åka skoter med Familjen Jensen.

Jag tror denna helg kommer bli en toppen helg!♥

Postat av: Jessica

Ni verkar ju ha haft en kanon dag =) Kul att lillen börjar krypa, men nu får du fullt upp ;o)

Men det hör ju till....

Hoppas ni får en kanon helg =)

Kramar till hela familjen !!

2011-03-11 @ 22:49:32
URL: http://jessicatommy.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: