-Borta med vinden.

Vet ni vad jag kommit på?
Dagisansökan måste ju vara inne före sista Mars.Jag har papperna och allt hemma,men av ren lathet så har jag inte börjat skriva på dom än.
Det är något jag måste göra idag.Och för säkerhetens skull så tror jag bestämt att jag far och lämnar dom på kommunhuset.Bara för att vara på den riktigt säkra sidan.
Och förresten så måste vi ju även ha några papper för bygglov.Så då kan jag ju passa på att ta några sånna när jag ändå är där.
Då blir det ju två flugor i en smäll!

Vet ni vad som kommer bli riktigt skönt förresten?
Tony är ledig heeela nästa vecka!
Hur underbart kommer inte det att bli?
Och det bästa av allt är att vi inte kommer att vara hemma.På Söndag packar vi in oss i bilen och kopplar på släpet med skotrarna och sedan beger vi oss till A-Jaur till stugan.
Där precis uti vattnet kommer vi att spendera våran vecka.Vi ska köra skoter,pimlpa,basta och bara mysa på!
Det är precis vad vi behöver.
Vad jag längtar!

Helt underbart.



Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: