-Ledighet.

Jag har morgonpigga barn.Och då spelar det ingen roll om jag lägger dom klockan 7 eller klockan 9.För det mesta vaknar dom kring 6 ändå.
Så det är därför väldigt sällan vi har uppe dom längre än till 7.
Fast jag är nästan glad att dom inte är tjuvsovare som kan sova till 9-10.För snart är vardagen här,och då blir det upp före tuppen på mornarna.
Men visst,en sovmorgon till 7 skulle ju inte sitta helt fel då och då.

Idag är sista dagen på ledigheten för pappan.Imorgon är det jobb som gäller och nästa vecka sticker han till Umeå för jobb.
Men vi har nedräkning för pappans semester.Det är ju bara lite mer än 1 månad kvar.

Igår var pappan och Lucas hos farfarn och byggde lite på stugan.Eller pappan byggde och Lucas var med farbror hela dagen.
Jag och Liam var först hos Lisa och Mattias och drack kaffe och sedan cyklade vi till mormorn och morfarn.Där blev vi kvar hela dagen.Bella och David var även där.
Vi satt på altanen allihopa och bara mådde.Liam har mani på att gå med olika saker.Förhoppningsvis vågar han snart släppa och går själv.
När Lucas och pappan kom så hade vi lite klippning.
Jag rakade Tony,Bella klippte först Lucas sedan morfarn och tillsist klippte hon lugg på mig.

Idag vet jag inte vad vi ska hitta på.Men förhoppningsvis något roligt!



Jag i lugg,vad tycks?

Postat av: Sara

Snyggt! Du passar i lugg :)

2011-06-06 @ 13:22:45
URL: http://sabacla.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: