-Roligt med barnen.

Vad jag älskar mina ungar.
Jag har nog världens roligaste barn.
Jag har så otroligt roligt med dom och jag hoppas dom tycker det är roligt att vara med morsan också.
Pappan är i Umeå hela denna vecka.
Och visst,det är jobbigt vissa stunder att vara ensam med två småbarn.Men för det mesta fungerar allt väldigt bra.
Båda kräver ju mycket uppmärksamhet på olika sätt.
Liam måste man ju passa hela tiden och Lucas vill ju gärna att jag ska vara hem honom och leka.
Men det funkar,och vi har kul.
Tid för sig själv finns verkligen inte när man är själv.Fast det kommer det väl ändå inte att göra dom närmaste 18 åren?
Det är som det jämt är.Man måste prioritera sin tid.

Idag har vi varit på två promenader.
Lucas har ju blivit så otroligt duktig på att cykla så han vill ju självklart cykla hela tiden.
Liam har blivit jättedukitg på att gå så han vill ju gå hela tiden.
Hur kominerar man det?
Ja,man ger Lucas cyklen och Liam gåvagnen och sedan går man ut på promenad.
PERFEKT!

Förresten så blir våran lilla korv hela 11 månader idag.En månad kvar innan liten verkligen blir stor.
Det är sjukt så fort detta år har gått.
Men jag har börjat inse att han inte längre är min lilla bäbis.
Han ställer sig upp själv och så har han ju börjat gå.
Min stora kille.

Lite bilder från dagens promenad.

 


Postat av: Vronkan

Men gud så söta pojkar du har!! =D



Och tack för din uppmuntrande kommentar=) Jag svarade på den i min egen blogg men var ju tvungen att kika in och kolla vad du var för en..

Återigen, JESSUS vilka gullungar! Längtar tills jag har två!

2011-06-16 @ 21:22:49
URL: http://veronicabu.blogspot.com/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: