-Tisdag idag va?

Jag har verkligen inget vettigt att skriva.
Eller det har jag väl,men varken tid eller lust!

Det är sommar nu,och snart även Liams 1 årsdag.
Det känns stort,väldigt stort!

I Fredags var vi och fiskade och fick väldigt mycket fisk.
Tony fick en gädda på 2 kg och David fick en på 2,5 kg.
Ni skulle ha sett Lucas småögon när dessa stora fiskar kom upp på stranden,han trodde nog att det var monster!
Jag,Bella och Lucas metade och fick väldigt fina abborrar.Det syns att Lucas tycker det är väldigt kul att fiska,och han tycker nog även att det är väldigt kul att få fisk!
Liam hängde bara med i sin lilla bärryggsäck.Han glider som liksom bara,och nöjer sig med det mesta.♥

Här hemma står det stilla med vattenskadan.Eller nu är det ju ingen vattenskada längre.Nu ska det bara torka upp i några veckor och sedan blir det nytt golv och då är allt klart!
Jag har vant mig att leva med att ha ett typ förstort kök och hoppas och tror att det kommer bli lika fint sen som det var innan det började läka vatten.
Jag har någon sorts störning när det kommer till att ha andra hantverkare än mig och Tony hemma.För jag vet och tror att dom inte komma/kan göra lite fint som vi gjort.
Men som jag sagt tidigare så är det verkligen inte aktuellt att göra allt jobb själv med två småbarn.Det enda jag kan göra är att hoppas på att dom gör ett jävligt bra jobb!

I Söndags var vi och handlade på Willy.Och vad händer där?
Ja,Lucas halvspringer till mig som går med kundvagnen och självklart snubblar han och slår huvudet i vagnen.
Hela ögonlocket spräckdes upp och näsan fick sig en rejäl smäll och såklart en bula i pannan.
Det var ju bara att sluta handla och bege sig till farbror doktor som fick försöka tejpa ihop ögonlocket.
Mamma lilla stjärna var verkligen superduktig hos doktorn.♥


Älskade lilla stjärna.


Såhär tråkigt har jag haft idag medans lillfisen sov.

Postat av: Nina, ensamstående mamma till Liam

sv: Ja, precis. Man får tänka att det är en bra egenskap att de vet vad dem vill =) Det känns lättare att stå ut då. Tack för ditt svar =)

2011-06-22 @ 12:09:48
URL: http://nninaaw.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: