-Tatuering.

Nu äntligen börjar det ta sig!
Jag är nästan äntligen klar med min tatuering.
Eller nu ljög jag.Jag är klar med texten men själva motivet har jag inte ens börjat med.

Är det någon som är duktig på att rita som läser min blogg?
Jag hade tänkt göra en liten ryggtavla av en skyddsängel och på varsin skuldra kommer det att stå lite om pojkarna.
Och meningen är att skyddängeln ska skydda pojkarna.
Fattar ni?

Så jag om det är någon som han rita en skyddsängel (en fin sådan) åt mig så kommer den att få pryda min rygg!

Postat av: lena junttila

min svägerska är väldigt duktig på att rita..hon finns på fb, nu vet jag inte om du kan kolla hennes bilder då du inte är vän med henne men hon heter iaf lisa-maria henriksson hjelm.

2011-06-13 @ 20:05:31
URL: http://minlyckobubbla.blogg.se/
Postat av: StEkArN! :)

Annars kan du ju höra med Edin om han vill rita upp en! :)

2011-06-13 @ 22:27:43

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: